Yleiset käyttöehdot
Yleistä
Nevercold International (y-tunnus 0926109-8, osoite Hiltusenkaarre 19 A, 90620 OULU) myy tuotteita yrityksille, yhteisöille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 5.11.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tilauksen loppusummasta ja valitusta toimitustavasta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Valittavana on kaksi erilaista toimitustapaa:
Toimitustapa "Matkahuolto": toimitus valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen, Matkahuollon asiamiespisteeseen tai Matkahuollon noutopisteeseen. Toimituskulut 5,90 €/tilaus. Yli 50 € arvoisista tilauksista ei veloiteta toimituskuluja.
Toimitustapa "Asiakasnouto": Nouto Nevercold Internationalin toimipaikasta, os. Hiltusenkaarre 19 A, 90620 OULU. Toimituskuluja ei veloiteta. Nouto on mahdollista arkisin klo 9-16. Sovi noudosta etukäteen Nevercoldin asiakaspalvelun kanssa puhelimitse 050-5555834. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi noudon yhteydessä.
Lisäksi 27.10.-5.11.2023 välisenä aikana on käytössä Nevercold-kädenlämmittimien 20 parin, 40 parin, 120 parin ja 320 parin toimituserille toimitustapa "Toimitus Ukrainaan". Tällä toimitustavalla tilatut tuotteet toimitetaan suoraan Ukrainaan yhdeksän suomalaisen avustusjärjestön välityksellä (FinEst Volunteers ry, Kaivo Espoo ry, Konkreettista apua ry, Lion Defence Team ry, Omri ry, ProAid Network ry, Suomi-Ukraina Maanpuolustusyhdistys ry, Ukrainan maanpuolustuksen ystävät ry, Your Finnish Friends ry). Näistä tilauksista ei veloiteta toimituskuluja, eikä tilauksilla ole peruutus-, vaihto- tai palautusoikeutta. Huomaathan, että et voi saada tällä toimitustavalla ostamiasi lämmittimiä itsellesi, vaan kaikki ostamasi lämmittimet toimitetaan mukanaoleville järjestöille, jotka kuljettavat ne suoraan Ukrainaan.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Klarna Checkout mahdollistaa maksamisen laskulla, osamaksulla, maksukortilla ja suoramaksulla pankin kautta. Voit valita itsellesi parhaiten sopivan maksutavan. Jos sinulla on maksamista koskevia kysymyksiä, otathan yhteyttä Klarnaan www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi sillä toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomen alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Jos toimitusaika muodostuu selvästi tätä pidemmäksi, ilmoitamme siitä sähköpostitse heti kun viivästys on tiedossamme.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet yksityishenkilö, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Huomaathan kuitenkin, ettei toimitustavalla "Toimitus Ukrainaan" toimitetuilla tuotteilla ole peruuttamis-, palautus- tai vaihto-oikeutta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme. Peruutusoikeuden perusteella palautettavien tuotteiden on oltava myyntikelpoisina alkuperäispakkauksissaan, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos mahdollista, palauta tuotteet samassa kuljetuslaatikossa jossa ne on toimitettu. Jos palautettua tuotetta on vastoin laissa säädettyä ostajan huolenpitovelvollisuutta käytetty, on myyjällä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava Nevercoldille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Palautus tehdään aina käyttäen Matkahuollon palautuspalvelua. Toimi palautuksen yhteydessä näin:
- Paketoi palautettavat tuotteet esim. siihen pakkaukseen jossa ne toimitettiin
- Laita paketin sisälle esim. paperille nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten
- Mene paketin kanssa Matkahuollon toimipaikkaan, asiamiespisteeseen tai noutopisteeseen
- Kerro että kyseessä on palautuslähetys ja mainitse Nevercoldin Matkahuollon palautustunnus 9505390
- Luovuta paketti virkailijalle
Pakettiin ei tarvitse laittaa Nevercoldin osoitetietoja, sillä ne tulostuvat pakettikorttiin automaattisesti yllämainitun palautustunnuksen perusteella. Paketti palautuu Matkahuollon välityksellä Nevercoldille. Palauttajalle ei aiheudu palautuksesta kustannuksia. Kun olemme vastaanottaneet palautettavat tuotteet, palautamme niiden ostohinnan pankkitilillesi.
HUOMAA: Pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan peruutus. Perimme näissä tapauksissa tilaajalta kaikki kulut, jotka ovat aiheutuneet noutamatta jääneen lähetyksen palautumisesta meille.
Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Sähköposti: info@nevercold.net
Puhelin: +358 50 5555 834, ma-pe klo 9-16
Vastuunrajoitus
Nevercold International ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme ratkaisemaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).